טיפול קוגניטיבי התנהגותי LI-CBT

טיפול נפשי פסיכולוגי (LI) CBT

תוכן עיניינים

מתי כדאי לפנות לטיפול קוגניטיבי התנהגותי אצל פסיכולוג-תעסוקתי מטפל LI-CBT?

• כאשר אתה מרגיש חרדה או פחד קשור לתעסוקה או לימודים 
• כאשר אתה מרגיש פחד ואתה תקוע בקריירה שלך
• כאשר יש לך חרדת בחינות
• כאשר אתה מרגיש שחיקה ועייפות נפשית
• כאשר אתה מרגיש דיכאון שמשפיע על התעסוקה
• כאשר אתה בחרדה שהקריירה שלך הגיעה למבוי סתום
• כאשר אתה מפחד משינוי קריירה
• כאשר אתה בפחד מלמצוא עבודה
• כאשר אתה חווה קשיים נפשיים במקום העבודה
• כאשר אתה מרגיש מבולבל ולחוץ ורוצה להבין טוב יותר את עצמך
• כאשר יש לך בעיה תעסוקתית שאתה לא מצליח לפתור אותה לבד

איך טיפול פסיכולוגי-תעסוקתי LI-CBT יכול להציל את הקריירה שלך

טיפול קוגניטיבי התנהגותי פסיכולוגי-תעסוקתי מסוג LI-CBT הוא תהליך רב עוצמתי שיכול לעזור לך לנהל את הקשיים הנפשיים במסע הקריירה המקצועית שלך. ד"ר טריגר כפסיכולוג תעסוקתי המטפל בקשיים בשיטת LI-CBT יעבוד איתך בשני תחומים שיכולים לעזור לך להתמודד. תחום (1) הוא ההתמודדות הנפשית שלך עם הקשיים העומדים בפניך, ותחום (2) הוא רכישת כלים מעשיים ומיומנויות נפשיות כדי שתצליח להתגבר על הקשיים שלך בתפקוד המקצועי.

הקשיים הנפשיים נובעים מלחץ שיכול להיגרם מסיבות שונות. הקשיים הם לרוב פחדים, חרדות או דיכאונות המתעוררים בעקבות חסמים הנוצרים כתוצאה מאירועי החיים, שמקשים להתמודד בהצלחה עם אותם חסמים.

הקשיים המקצועיים יכולים להיות מסיבות שונות, בהתאם לתפקיד בו אתה נמצא. למשל חרדה, דכדוך, פחד, דכאון, קושי לעמוד בדרישות המקצועיות, אי-התאמה מקצועית, קושי בניהול, קושיי ביחסים בינאישיים, התעמרות, שעמום, חוסר קידום, תשישות ועייפות, תקיעות ודריכה במקום, רצון לעשות הסבה מקצועית, קושי לעבור ראיונות עבודה ועוד סיבות רבות.

דוגמאות מהקשיים בהם אנשים פונים לקבלת טיפול

1. התמודדות נפשית עם לחצים, פחדים, חרדות, דיכאונות, עייפות, תשישות ומצבי רוח
2. התמודדות עם תחושה של חוסר הצלחה וכישלון
3. התמודדות עם בחירת מקצוע ובחירת כיוון לקריירה אישית
4. התמודדות עם צורך לעשות שינוי מקצועי או הסבה מקצועית
5. התמודדות עם קשיים בלימודים
6. התמודדות עם חרדת בחינות וחרדת ביצוע
7. התמודדות עם קשיים בתקשורת בינאישית

בנוסף לכך, הטיפול הפסיכולוגי-תעסוקתי מסוג LI-CBT יכול לעזור לך להבין יותר טוב את החוזקות שלך, המטרות שלך, והערכים שלך אל מול החולשות ונקודות התורפה שלך. תוכל לגלות מה הם הכישורים הבולטים אצלך כדי להגדיר את ההתאמה שלך לעולם הפרנסה, העבודה והתעסוקה.

דברים לדוגמא שאתה יכול לקבל בטיפול פסיכולוגי-תעסוקתי LI-CBT

• שיפור הביטחון העצמי: הפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT יכול לעבוד אתך על פיתוח ביטחון עצמי ואמון ביכולותיך.
הבנה מעמיקה של עצמך: לפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT יש כלים לאבחון פסיכולוגי-תעסוקתי כדי לבדוק ביחד אתך מה אתה בעצם רוצה מעצמך ומהחיים שלך. מה חשוב לך בהיבט הנפשי שלך.
ניהול תקשורת בינאישית וקונפליקטים במקום העבודה: הפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT יכול לעבוד אתך על פיתוח אסטרטגיות להתמודדות בניהול תקשורת יעילה ופתרון קונפליקטים במקום העבודה.
הנעה (מוטיבציה) להשקעת מאמץ ורצון להצליח. הפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT יעזור לך להבין איזה קשיים חוסמים את דרכך ומהם הכוחות הפנימיים שתוכל לגייס כדי להתמודד איתם.
זיהוי כיוונים ואפשרויות בקריירה: הפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT, באמצעות אבחון פסיכולוגי-תעסוקתי, יעזור לך להבין את כיווני פיתוח הקריירה היותר מתאימים לך. אלה שבהם יש סיכויים שתגיע ליותר הצלחה.
פיתוח אסטרטגיות חיפוש עבודה. הפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT יכול לספק לך כלים מעשיים לחיפוש עבודה יעיל, כגון כתיבת קורות חיים, ניהול שיחת ראיון עבודה, והכנה לראיון עבודה.
איזון בין עבודה לחיים: הפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT יכול לעזור לך לחפש איזון בריא יותר בין עבודה לחיים האישיים כדי להפחית שחיקה.
טיפול בפחדים וחרדות: הפסיכולוג-התעסוקתי מטפל LI-CBT יעבוד אתך בשיטות הייחודיות לתיאוריה של LI-CBT איך להתמודד עם הפחדים והחרדות שלך.

למה כדאי לעבוד איתי?
אייקון אדם חושב

פיתוח
מנהלים

אייקון שיחה

מענה טלפוני
לאחר סיום התהליך

אייקון ידיים עם לב

התהליך נעשה
איתי באופן אישי

אייקון מטרה

הצלחה
בהשגת היעדים

אייקון סימן בוצע

שאלונים
ומבחנים יחודיים

אייקון דיפלומה

ד"ר לפסיכולוגיה
תעסוקתית

מלאו את הפרטים
פוסטים על התהליך
מרצה בסדנה

סדנת מנהיגות

אם אתה יכול לעשות את כל העבודה לבד אינך זקוק לאנשים נוספים. אם לא, הרי אתה חייב להעסיק אנשים תחתיך ולנהל אותם. תפקידו של מנהל

קרא עוד »
ספר נהל את אישיותך - גרי

משפטים חכמים מהספר שלי

נהל את אישיותך בטיפוס על סולם ההצלחה "בכל  אחד מאתנו חבויים כוחות הרבה יותר חזקים ממה שאנחנו חושבים". "בחברת השפע רוב האנשים אינם רעבים. אבל

קרא עוד »